maandag 21 april 2008

Korte update...

Met het schaamrood (of eigenlijk zijn ze gewoon rood van de zon) op mijn wangen zit ik hier achter de computer. Het is alweer bijna een maand geleden dat ik heb geschreven!
Een korte opsomming van wat er in de tussentijd is gebeurd: ik ben een weekje ziek geweest waarin er goed voor me is gezorgd door collega's, Gerty (klasgenootje dat in Parma stageloopt) is een weekendje langskomen, datzelfde weekend is mijn portemonnee gestolen in Rome, op mijn stage begint het nu eindelijk lekker druk te worden en afgelopen weekend heb ik mijn paps en mams in Rome opgezocht!
Ik zit dus nu met vernieuwde krachten (o.a. door de heerlijke dropjes) en een verbrand velletje (heeeeerlijk weer gehad!) in mijn labjas en met veiligheidsschoenen (weer een gewone maandag...) terug te denken aan een turbulente maand waarin ik steeds vloeiender Italiaans heb gepraat.

Binnenkort een uitgebreider verhaal met beeldmateriaal!

Ciao!

4 opmerkingen:

Maaike zei

Jeee je leeft nog! Hoe was 't met de paps en de mams? En vet stoer dat je nu goed Italiaans kan!
Spreek je snel!
x

Unknown zei

Lieke zelf vindt haar Italiaans zwak, maar onze B&B-man roemde haar Italiaans. Hij had gelijk als je het afzet tegen zijn Engels.
Ook wij hebben genoten van de ontmoeting met ons jongste dochtertje. Een kei is ze!

Anoniem zei

Hoi Lieks,

Hoe is ie? Leuk dat je ouders langs zijn geweest! Je zit alweer een tijdje daar: wanneer ben je officieel klaar met je stage? Gaan we elkaar nog meeten deze zomer? Ik heb ondertussen ook een korte vakantie geboekt naar Curacao! Denise loopt daar stage en ga haar ook bezoeken! Tof he? Heej ik hoor snel van je!

Liefs Bess

Maaike zei

"Binnenkort"??? En ik maar wachten en wachten...